Kompletní podvozek Nitro+ LC200 diesel + 50 mm bez KDSS
Pro konstantní zatížení zadní nápravy + 200 kg.
Poznámka : Ne pro vozy s AHC !
V případě zájmu Vám zpracujeme konkrétní nabídku dle Vašich individuálních potřeb.
Základní sestavu podvozku lze doplnit například o nová horní ramena UCA0001.
OLD MAN EMU zvýšené a zesílené podvozkové sady
Bezpečnost a spolehlivost jsou při jakémkoli vývoji v Old Man Emu vždy v centru zájmu. Tým inženýrů mimo jiné zajišťuje, aby nedošlo k negativnímu ovlivnění moderních systémů bezpečnosti jízdy.
Protože všechna nově vyvinutá vozidla jsou vybavena elektronickým řízením stability (ESC), Old Man Emu (OME) se již při prvních krocích vývoje podvozku soustřeďuje na to, aby byla zachována funkčnost důležitých bezpečnostních systémů u nového podvozku.
Za účelem získání fundovaných dat nově testuje OME podvozky v Australian Automotive Research Center (AARC) v Angelsea spolu s firmou Bosch, která patří k odborníkům na ESC. Využívají přitom testování na počítačových modelech i reálné pokusy s vyvíjenými podvozky na automobilech.
Během vícedenního testování se testují různé konfigurace podvozků a při různých zatíženích. Jako měřící zařízení byl přitom k dispozici VBOX SL3 GPS, který mimo jiné vyhodnocuje rychlosti jednotlivých kol, podélné a příčné zrychlení, úhel pootočení volantu a úhel sklonu.
Výsledky testů potvrdily, že podvozky splňují veškerý relevantní obsah konstrukční normy ADR 35-03. Navíc se prokázalo zlepšení funkčnosti, především v případě vysokých zatížení.
Všichni zákazníci si mohou být jisti, že Old Man Emu (dceřiná firma společnosti ARB) se nadále věnuje rozsáhlému výzkumu a vývoji, aby své pozici jedničky na trhu ve spolehlivosti, kvalitě a technické dokonalosti nezůstala nic dlužná.
Systémy odpružení vozidel, zvláště když jde o 4x4, jsou nesmírně složité. Určení správného řešení pro každé 4x4 vyžaduje zvláštní pozornost mnoha faktorům, nejkritičtějším je hmotnost. OLD MAN EMU 4x4 podvozky od ARB přistupují k tomuto unikátním způsobem.
Koncepce: Když EMU (nelétavý australský pták) běží, jeho silné nohy absorbují většinu nárazu, což mu umožňuje pohybovat se po všech typech terénu, zatímco jeho tělo zůstává prakticky bez pohybu. To je to, čeho se OLD MAN EMU snaží dosáhnout s řadou plně integrovaných tlumičů 4x4 a podvozkových sad.
Rozdíl: Namísto nabídnutí souhrnu dílů, které mají za úkol především zvýšit světlou výšku vozidla, OME 4x4 odpružení nabízí řadu naladěných integrovaných systémů, z nichž každý nabízí optimální úroveň pohodlí i při zvýšeném zatížení ( vyšší hmotnosti ).
Výsledek: prototypy tlumičů a pružin jsou testovány a upravovány v různých terénech a s různou zátěží, aby zajistily, že každý tlumič a pružina je ideální kombinace pro dané vozidlo, jeho měnící se váhu a terén se kterým přijde do styku.